8.5.2012

גלוסיבוקס אפריל 2012




באיחור קל, אז בואו ניגש לעניין...


יישר כח
  • הוספת הברנד Maybelline לשלל הברנדים שניתנו דרך גלוסיבוקס עד כה. חברה חביבה ואהובה אך מדובר בליטוף וסטירה - ראו ב"נו באמת".
  • מוצר של Revlon. במשך שנים סלדתי מן החברה, מסיבות לא ברורות, ואין ברשותי אף מוצר שלהם. אך אט אט הפשרתי בעניין ואני שמחה לפתוח את הדלת למותג באמצעות המוצר הנ"ל. מה גם שבדיוק זרקתי את מסיר האיפור הנוזלי של קליניק כי החלטתי שפג זמנו.

נו באמת
  • שמפו וקונדישינר של דאב? באמת? למה לא לשלוח לנו משחת שיניים של קולגייט? או סבון גוף של נקה 7? אין לי שום בעיה עם אף אחד מן המוצרים שזה עתה הזכרתי. אני אוהבת אותם. אני קונה אותם. אבל אני קונה גם דיאט קולה. וקוטג'. וקיסמים לשיניים. זה חלק מרשימת מכולת. זה לא, לא, לא משהו שאני אשלם עליו 60 ש"ח בכדי לקבל כחלק מקופסאת הפתעות קוסמטיות. זה בנאלי. ארחיק ואגיד שזה די מעליב.
  • בעוד ששיבחתי את גלוסיבוקס על הכללת מוצר הלק של Opi בקופסאת מרץ, הופתעתי לראות את אותו המוצר בדיוק, חודש שני ברציפות. גיוון, מישהו? מעבר לכך, הצבע בהיר לי הרבה יותר מדי ולדעתי מתאים לנשים עם עור בגוון כהה יותר. 
  • בשילוב טפיחה על השכם של הכללת ליפסטיק מבית מייבלין, גם כאן, כמו עם Opi, הצבע בהיר מדי לא מתאים לי ולא הייתי בוחרת בו לעצמי כלל וכלל. 
  • ולבסוף - זכור לי במספר מקומות בהם קראתי, ואף ראיון טלוויזיוני עם דן מנו בעצמו בזמנו, שהובטח כי בכל קופסא יהיה לפחות מוצר אחד, אם לא שניים, בגודל מלא, ולא בגודל דוגמית מניאטורי. אני מניחה שהם מחשיבים את הליפסטיק כ"גודל מלא"? בכל מקרה - מאכזב. היייתי שמחה לראות פחות דוגמיות פיצפוניות וקצת יותר נפח ונוכחות בקופסא הבאה.
 סיכום
ירידה ירידה עלייה וירידה שוב. קופסאת אפריל מאכזבת למדי. מקווה להתעודד עם תקוות מחודשות עבור גלוסיבוקס בחודש מאי, אשר שמעתי כי מכונה כ"קופסא הלבנה", עם לוגו פנסי של קליניק. נמרח ונראה. 

2 תגובות:

  1. למה את ממשיכה להיות מנויה עליהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. כי כמו שאמרתי - ישנן עליות וישנן ירידות. אמנם בנתיים היו יותר ירידות מאשר עליות אבל טרם החלטתי לוותר על הקונספט. אולי עוד כמה סטירות ואחליט שדי. בנתיים, עדיין מחכה לתחרות בשוק, בקוצר רוח. ידוע שגם בבריטניה וגם בארה"ב יש לפחות 2 עד 4 חברות שונות שמספקות את השירות. אולי אם וכאשר אתנסה בחברות נוספות, אוותר על גלוסי.

      מחק