25.5.2012

סקירת מותג: NYX (חלק א')

אני פולניה, וכמו לפולניות טובות, יש משפטים קבועים שמביעים עקרונות מטופשים. המשפט הקבוע שלי הוא: "מה שזול - יש סיבה!". איזה כיף להתפקח מן השטות הזו, עם קצת עזרה מNYX. נדמה לי שנחשפתי לראשונה לשם NYX באחד מן הקליפים של אמילי הנהדרת. זהו מותג שאותי מאוד מרגש ומשמח - מדובר במבחר מוצרים גדול במיוחד של מוצרים זולים וטובים. כמובן (גלגול עיניים) שלא ניתן להשיג את המותג בארץ אלא רק במספר מובחר של אתרים. אם אתן ברות מזל מספיק לבקר בארה"ב, ניתן למצוא את המותג ברשת חנויות Ulta. אני רכשתי את המוצרים גם מCherrculture וגם מBeautyjoint - אתר שגם אם הייתי מנסה, לא הייתי מצליחה להלל מספיק.




הפעם התעצלתי מעט לכתוב והחלטתי לעשות קליפ סקירה. רציתי מזה זמן רב לפתוח ערוץ יוטוב לבלוג ולמרות הרבה חששות, אני שמחה לחלוק אתכן את הקליפ הראשון שלי. מעט חובבני, כפי שמוזכר כבר בקליפ, אבל הדגש כאן באמת על דיבור חופשי יותר על המוצרים ופחות כתיבה מחושבת. אני מתנצלת מראש על האיכות, כמובן שאין ברשותי ציוד מקצועי. ויותר מכל - על הציפורניים העירומות ולא מטופחות שלי! הייתן חושבות שהייתי משקיעה מראש אבל הצילום היה ספונטני :) אשמח מאוד לטיפים, המלצות, רעיונות והתרשמויות. 

חג שמח!!!



2 תגובות: