5.2.2012

ספתח - the IT perfumes of the moment

מאז שהייתי בת 12 או 13 אני זוכרת את עצמי מבלה שעות רבות בסופר פארם. כל דמי כיס, כל מתנת יום הולדת תמיד התרכזה במוצר הבא: בשמים. לכן יהיה זה רק הגיוני שאת הפוסט הראשון של בלוג זה אפתח עם בשמים. הבשמים להלן הנם הבשמים האהובים עליי בזמן האחרון. כולם [חוץ מריאנה] נקנו בביקורי האחרונים בניו יורק, במכה הידועה, ספורה [הידועה גם בשם: גן עדן].



1 - CLEAN - Shower Fresh .  
כמה? 18-69$ איפה? חו"ל בלבד מה? Eau De Toillette
על הבשמים של קלין נפלתי לגמרי במקרה. השם די מוכר את עצמו, למי שאוהבת ריחות ניקיים. Shower Fresh, שהוא ריח אחד מבין 10 ריחות (לא כולל את הליין שלהם לגברים ואמהות+תינוקות), לדעתי, הטוב מכולם. את ממש מרגישה כמו כדור מקלחת מהלך. הריח מרענן, נקי וקליל - אני לא חושבת שנתקלתי בריח כל כך נקי עד כה (יוצא דופן: בושם ישן של gap, אותו אחשוף בפוסט בשמים נוסף בעתיד). בספורה מקטרגים את הבושם כבעל ריח פרחוני למרות שאני לא ממש מצליחה לקשר את השניים. *(קניתי גם את Simply Soap שמשום מה בחנות שכנע אותי, אבל בבית זעזע אותי. אולי בצדק כעת איני מצליחה למצוא אותו בחנות של ספורה. גם את הדיאורדורנט רכשתי. ריח מעולה אבל הסטיק של הדיאורדורנט קצת קשיח ודביק  מדי לטעמי.) סיכום: הצלחה מסחררת.
** תזכורת - לרכוש את מהדורת הקיץ, שיצאה לא מזמן.

2 - Rihanna - blFleur.  
כמה? 229-349 ש"ח איפה? בכל מקום מה? Eau De Parfum
את הבושם של ריאנה הרחתי על חברה טובה מהעבודה. אמנם בדיוק חזרתי מניו יורק אחרי קניות מסיביות - לשמחתי ליום הולדתי דודתי [קצת יותר מדי תי] קנתה לי בושם בסופר פארם. בשמחה הלכתי להחליף את מה שהיא קנתה לי [משהו של לוליטה? לא בדקתי], תמורת הבושם החדש של ריאנה שהגיע זה עתה [אז] לארץ ואף קיבלתי 80 אג' בחזרה עקב מבצע! יומולדת שמייח או לא? לא הייתי מגדירה את הריח כריח אופייני שהייתי אוהבת. הוא חזק ומתוק. אני בד"כ נוטה לכיוון ריחות ניקיים מאוד או "מפולפלים" מאוד. אני חושבת שאפילו לא הייתי טורחת להכיר אותו, בעיקר בגלל שזה בושם שהושק על ידי "סלב" [טוב נו אני די אוהבת אותה בלי קשר she's kick ass], הכניסו גלגול עיניים כאן, אלא שחברתי לעבודה גרמה לי לקנא, וכשאני מקנאה - אני קונה. סיכום:  deux points לריאנה.

3 - Ralph Lauren.  
כמה? 30-65$ איפה? בכל מקום מה? Eau De Toillette
גם את רלפי בוי קניתי בספורה אחרי שהרחתי אותו גם על בת דודתי וגם על חברה נוספת בעבודה. הוא מחזיק מעמד המון זמן, שזו הפתעה משמחת ופלוס גדול עבור בושם מסוג Eau De Toillette. בנוסף לכך הוא קליל, וגם הוא, לדעתי, משתייך לקטגוריית הבשמים ה"נקיים". סיכום: שווה. 


4 - Narciso Rodriguez - For her.
כמה? 33-102$ איפה? בכל מקום מה? Eau De Parfum
הבושם הזה הוא בושם רציני. יש לו נוכחות חזקה, הריח פלפלי ומתוק והוא מרגיש מאוד יוקרתי. הייתי נזהרת ואומרת שהוא מרגיש אפילו מעט "כבד", לכן הוא מומלץ בעיקר לשימוש בלילה, ליציאות ואירועים מיוחדים למניהם. סיכום: אני מאוהבת בו.

5,6 - Juicy Couture - Viva La Juicy + Juicy Couture - Couture Couture.  
כמה? 19-89$ איפה? בכל מקום מה? Eau De Parfum
מתנצלת אם אשמע כמו טוקי אך את שני הבשמים של ג'וסי ברשימה זו הרחתי על אותה חברה חביבה מהעבודה שגרמה לי לרוץ לקנות את הבושם של ריאנה. אם זכור לי נכון, די סלדתי מן השם ג'וסי קוטור. לאחר מקרים רנדומליים בהם נחפשתי בעיקר לתיקים וארנקים של החברה, הייתי משוכנעת כי זה מותג לפריחות [pardon my french]. אף על פי כן, סלחו לי על הניגוד העצמי כאן אבל הבשמים של ג'וסי מאוד מאוד מאוד מתוקים ומשום מה אני מאוד מאוד מאוד אוהבת אותם.  Viva La Juicy [מס' 5 בתמונה] בניגוד לCouture Couture [מס' 6 בתמונה], קצת פחות in your face. הוא מריח יותר צעיר כשקוטור מרגיש הרבה יותר מבוגר [אך לא זקן! הקו לעיתים דק מאוד בבשמים מסוג זה]. המלצה: את Viva תרגישי חופשי לענוד במהלך היום בעוד שאת Couture Couture - שמרי ליציאות בערב. סיכום: שניהם דומיננטיים מאוד, כיאה לEau De Parfum. ריחם, ממש כמו אריזתם, גורמים לך להרגיש כמו מלכה מממלכת רוטשילד ליום אחד.

******

המלצות, תיקונים, הערות והארות - כולם יתקבלו בברכה! בקרוב - פרקים נוספים מאוסף הבשמים :)




2 תגובות:

  1. קלין SHOWER FRESH הוא האהוב עלי גם... לא חשבתי שיש הרבה שמכירות אותו.
    הוא הכי מזכיר את הבושם במהדורה הקודמת. רכשתי שניים כאלה בטיול האחרון לברלין, למרות שמצאתי אותם שם במחיר יחסית מופקע.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מעלף. אני קניתי אותו יחד עם הרולר שלו שכבר היה לי וסיימתי. פעם הבאה תשמרי את הכסף לארה"ב :)

      מחק