26.2.2012

ויקטוריה לקראת נחיתה


source of all photos: VS
בששון ובשמחה - ויקי נוחתת. על פי ידיעות אחרונות, יפתחו שתי חנויות בלבד בשלב זה, בנתב"ג. הראשונה תהיה באולם הנוסעים, שם, מה לעשות, עלייך לארוז כרטיס טיסה ודרכון כדי להיכנס. השנייה מעט יותר user friendly, באולם שחקים [אולם זה מאחורי עמדות הבידוק העצמי. באמצע אולם הצ'ק אין, ישנו שביל, דרך המלך נקרא לו, אשר כל אזרח ישר יכול לעבור, גם אם אינו נוסע לחו"ל]. שם הכניסה פתוחה לכל. אני מניחה כי מיקום החנויות מעט מאכזב עבור ציבור הצרכניות אך למזלי, בשלב זה בחיי, אני ב מ ק ר ה עובדת קרוב להחריד למקום, בלי להסגיר פרטים רבים מדי כמובן. עדיין, המיקום בהחלט אינפנטילי. ידוע לנו הרי כי את ויקי יש להשיג בעיקר בארה"ב. אם הכוונה היא לייבא לארץ, למה לא למקם את החנויות בארץ ולא בדלת היציאה מן הארץ? בכל אופן, זוהי חדשה משמחת ולכבוד חדשות משמחות אלו, חשבתי להציג בפניכן את אוסף מוצרי הטיפוח שלי מבית ויקי, שבקרוב מאוד, יהיה זמין לכולנו, ולא רק להולכי השדרה החמישית.

(מי ייתן והגעתה של ויקי לארץ תראה גם את אחותה מגיעה לשכונה, הלוא היא Bath & Body Works, הנמצאת באותה בעלות.)

ההתנסות האישית שלי עם מוצרי היופי של ויקי:


1. Beauty Rush Lip Gloss.
כמה? 7$ איפה? בקרוב אצלנו?
הליפגלוסים של ויקי ידועים היטב. לצערי אני לא יכולה לעמוד מאחורי המוצר הנצנצי והמושך הזה.
 הגלוס דביק במיוחד והצבעים לרוב מטעים. דהיינו - בהירים ב5 רמות מהצבע שבשפורפרת עד שקופים לגמרי. ויקי צריכה בהחלט לאפס את הפורמולה של הגלוס ולתחיל מחדש. המוצר מושך לעין בחנות ובעבור 7 דולר לTube, היד קלה על הארנק. 

2. קרמים לסוגיהם 
כמה? 12-25$ איפה? בקרוב אצלנו
טקסטורת הקרמים של ויקי משתנה מקרם עשיר אך לא שומני, אותו העור שותה בצמא רב - עד קרם מימי אך לא מציק שקליל על העור. כל הניחוחות טעימים לאף ולא נתקלתי עוד בקרם שומני, דביק שאינו  עושה את העבודה כראוי. 1 קרמים מול 0 ליפגלוסים. 

יש להוסיף ולפרגן:
  • שיטת המכירה של ויקי מוצלחת. למה? לאורך כל השנה, ללא יוצא מן הכלל, ויקי מציעה מבצעים המשלבים 3 מוצרים בעבור 25 דולר, קנה 2 קבל שלישי חינם וכן הלאה. שיטה זו יוצרת מוטיבציה לצרכנית החיננית להתנסות עם מוצרים וניחוחות שטרם התנסתה בהם וגם שהייתה נמנעת מלהתנסות לולא המבצעים המוצלחים. בואו נקווה כי המבצעים ייובאו יחד עם המותג. 
  • לויקי קו קוסמטיקה עשיר ומגוון המכיל בתוכו, בין השאר:  קרמי לחות, ברונזרים, סמקים, ליפסטיקים, בשמים, צלליות, אייליינרים, מסקרות והרשימה ממשיכה. טרם התנסתי במוצרים אלו אך אני מאמינה כי זהו עניין של זמן.

סיכום?
יש למה לצפות ויש ממה להיזהר. בכל אופן - השמחה גדולה !
גילוי נאות - התחתונים של ויקי הם תמיד הימור בטוח ;)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה