8.2.2012

על הפנים.



בגילי המופלג של 20 ואיקס שנים, העור שלי התחיל לדבר. הוא אמר שהוא צריך קצת תשומי. להלן סקירה של ארבעת מוצרי טיפוח העור שברשותי. המלצות יתקבלו בברכה.


כמה? 50-120 ש"ח איפה? בארץ ואירופה מה? קרם לחות לעור יבש/עדין
כשהוצאתי את הבקבוקון החביב והקטן מתיק האיפור שלי בניו יורק, בעת פגישת איחוד עם חברתי הטובה ביותר שירדה מהארץ, הופתעתי לשמוע ממנה כמה היא מתבאסת שאין את nivea בארה"ב. הייתכן ועלינו על מוצר שיש לנו ואין לארה"ב? או שמא חברתי הוזה? כך או כך - מדובר במוצר מעולה עם מחיר סביר ביותר, העונה על כל הדרישות.

כמה? 45$ איפה? [כמעט] בכל מקום מה? קרם פנים + SPF
קרם עשיר ואיכותי ביותר. כל פעם שאני שמה את הקרם על פניי אני משוכנעת שאני יכולה לשמוע את העור שלי לוגם לתוכו כל חלקיק של קרם שמרחתי בצמא רב. זהו פשוט תענוג להשתמש בקרם הזה, את מרגישה שאת מפנקת את העור שלך, מרגישה כמו אישה חדשה, קלישאי ככל שזה ישמע. המינוס היחיד ובאמת מזערי הוא תחושת השמנוניות היתרה של מרקם המוצר אך מצד שני, השמנוניות תורמת מעט להרגשה שאת פשוט משקה את העור שלך. לקרם ניחוח מלפפונים, הנו קליל ומרענן. לצערי אין לי ניסיון רב עם המוצרים של לאודר אך אני בהחלט מתכננת להרחיב את ניסיון זה [מייחלת לשפתונים שלה שנראים מדהימים!] עם שלל מוצריה שלצערי, מעט יקרים מדי בכדי להפוך לאוסף אסתי מגוון תוך תווך קצר. לסיכום: פינוק פינוק פינוק.

3. Hope by Philosophy
כמה? 39-110$ איפה? חו"ל בלבד מה?  קרם פנים לכל הגילאים
בצער רב עליי לבשר כי מוצר זה הוא אכזבה מסחררת. אני חוששת שלא השתמשתי בו למעלה מפעמיים בלבד כדי לדעת בביטחון באמת מה איכויותיו ויכולותיו. למה? כי הוא פשוט כל כך מסריח! הוא מריח בדיוק כמו מעדן חלב מקולקל שישב על עדן חלון באמצע אוגוסט שמשי, במשך שבועיים. לא יודעת מה אתכן אבל על "תקווה בקופסא" נחשפתי על ידי אלף מיליון טריליון תכניות בהן אופרה שיבחה את הקרם הזה בכל הזדמנות אפשרית. ועל אופרה סומכים. פשוט עושים מה שאופרה אומרת לעשות. כי היא תופעת טבע. אז למה שגם אני לא אשתמש בקרם של תופעת הטבע? וכך עשיתי. רכשתי את הקרם בספורה, וכשחזרתי ארצה, פתחתי במהרה את המוצר ומרחתי אותו על פניי. לא עברו 10 דקות עד שמיהרתי לכיור להוריד כל שארית ריח מפניי. הריח חריף בחמוצותו. אם במקרה רכשתי מוצר "מקולקל" בריחו, ואתן לא יודעות על מה אני מדברת - אשמח לשמוע!

כמה? 39.50$ איפה? בכל מקום מה? סרום מקטין נקבוביות
בתור מישהי שמתעקסת על יתר מידע עם עור פניה יום יום מול המראה המגדילה הארורה, כשנתקלתי במוצר זה, אמנם סקפטית, מיהרתי לרכוש. מה אומר ומה אגיד - לפעמים פולניה סקפטית הנה פולניה סקפטית צודקת!  אולי לא השתמשתי בכמות הנכונה, בימים הנכונים, בשעה הנכונה, בתכיפות הנכונה אבל המוצר לא ממש מרשים את הנקבוביות שלי. על מה מדובר? "סרום קליל המצמצם באופן מיידי ולאורך זמן את מראה הנקבוביות הגדולות...." [ציטוט נלקח מתוך מבחן סוג העור מאתר קליניק הישראלי]. הדגש על "מיידי" היה שלי. לא דובים ולא נקבוביות. הטקסטורה של הקרם מאוד מאוד שמנה ועבה, שזו טעות מלכתחילה בתור מישהי שסבולת מעור שמן או מעורב [את לא רוצה למרוח עוד שמן על עור שרק צועק להתנקות]. אמנם השמנוניות נספגת תוך כחצי שעה, האפקט המיוחל לא מגיע. השתמשתי בתכשיר כל יום [פעם אחת] במשך מספר שבועות ולסיכום: התאכזבתי.

סיכום: אסתי, המלכה האם, שולטת בכולם ביד רמה. 

מה אתכן? [ואף אתכם! למה לא?] איזה קרם מרעיד לכם את הנקבוביות? איזה קרם עבורכם הוא קרם הפנים הבלתי מעורער באיכותו? איזה קרם לוקח אצלכם את הכתר?

בקרוב: מוצרי ניקוי העור. 3>

2 תגובות:

  1. משובח ביותר!!
    המשיכי :))
    and thanks for the shout'out!
    ;) lol

    השבמחק
  2. תודה יקירתי! תמשיכי לבקר ואני מצפה שתזיזי את עצמך ותפתחי אחד משל עצמך! נשיקות

    השבמחק