17.2.2012

סקירת מותג: Benefit

החוויה שלי עד כה עם המוצרים של בנפיט היא מאין hit or miss. או ש'נפלתי' על מוצר מעולה, ממנו התרשמתי והתרציתי, או ש'נפלתי' על מוצר שמטרתו אינה ברורה והשפעתו אינה נראית לעין. אילו מן המוצרים הבאים נופלים בשתי הקטגוריות הללו? תמשיכו לקרוא.




1. That Gal.
כמה? 38.50$ איפה? חו"ל בלבד מה? פריימר
for the life of me, עד המוצר הנ"ל, לא הצלחתי להבין מה פשר השם "פריימר". האם זה מבהיר? האם זה מייקאפ? האם זה קונסילר? האם זה מוצר היבריד של שלושתם? מה. זה. פריימר. ואז פגשתי את 'הבחורה ההיא'. המוצר הראשון של בנפיט איתו התנסיתי. לקח לנו זמן להכיר אך בסוף הקשר העמיק ולמדתי להעריך את תכונותיו של הפריימר המקסים של בנפיט. אז מה בעצם השווי של המוצר הזה? הייתי מגדירה אותו כתוספת למייק אפ. אחרי מריחת המייק אפ יש למרוח בתפזורת נקודות שמנות של הקרם באיזור הלחיים. זהו לא סומק וגם לא ממש היילייטר. הוא לא בוהק ולא נוצץ. הוא מעניק מראה מאט ורדרד לעור הפנים, יוצר מראה רענן ומסתיר היטב כל שארית של נקבובית חשופה שלא כוסתה היטב על ידי המייקאפ.  המוצר הזה נגמר לי מהר למדי וזהו הבקבוק השני שרכשתי. ממליצה בחום.

2. High Beam.
 כמה? 33.12$ איפה? חו"ל בלבד מה? היילייטר/סומק/גלוס
עוד מוצר רב תכליתי מבית בנפיט. כפי שמתואר הנ"ל: ניתן להשתמש בו גם כגלוס, גם כסומק וגם כהיילייטר. הוראות השימוש המוצלחות ביותר בהן נתקלתי לשימוש המוצר כהיילייטר/סומק הוא מריחת המוצר כתנועת משיכה/ניקוד על העור באיזור עצמות הלחיים הגבוהות וטיפה על עצם הגבה. שילוב זה נותן מראה זוהר לכלל הפנים. יש להשתמש בו במתינות מאחר ועוצמת הזוהר של המוצר יכולה להטעות את העין הבלתי מזויינת כמראה מזיע [סכנה עם כל סוג היילייטר/אילומינייטר שהוא]. טרם השתמשתי במוצר בתור גלוס מאחר והצבע בהיר לי מדי אך כיום בנפיט מציעה עוד שלושה גוונים המוגדרים כcheek stain/lip tint שדומים באופיים למוצר זה, ואשמח לרכושם בהמשך.


3. Ooh La Lift.
דוגמא מוגזמת להחריד של אפקט המוצר [מקור]
כמה? 29.54$ איפה? חו"ל בלבד מה? קונסילר/היילייטר עיניים
לא תכננתי לקנות את המוצר הזה אלא שחברתי הטובה איתה ביקרתי באחת מחנויות ספורה אמרה שהמוצר מדהים. ובספורה, אם עדיין לא הבנתן, ידי קלה ביותר על הארנק. רכשתי את המוצר. קראתי את הוראות השימוש [אתן תמצאו את עצמכן קוראות את הוראות השימוש לעיתים קרובות כשזה נוגע למוצרי בנפיט מאחר ורוב מוצריהם מיוחדים בשימושם, ולעיתים על גבול המבלבלים, לטוב ולרע]. כמו high beam, או לה ליפט נותן מראה מזיע ואף עייף וחיוור אם משתמשים בכמות גדולה מדי. יש לנקד מתחת לאיזור העיניים כדי לקבל אפקט מינימלי ביותר של עין מעט עירנית יותר. אין זה בשום פנים ואופן קונסילר. ניסיתי מספר פעמים להשתמש במוצר ללא קונסילר ומייד התחרטתי ומחקתי את שאריות הקרם עם קונסילר. במילים אחרות - לא הצלחתי לראות שום אפקט מכל סוג שהוא. הגעתי למצב נואש בו חיפשתי קליפים ביו טוב המראים כיצד ניתן להשתמש במוצר לאפקט המקסמילי. גם בקליפ תיווכחו לראות שאין שום תוצאה אמיתית לשימוש במוצר [מישהו אמר בגדי המלך החדשים?]. לסיכום: FAIL!


4.Bad Gal Last.
כמה? 29.54$ איפה? חו"ל בלבד מה? מסקרה שחורה
לכבוד סקירת המותג בנפיט, חנכתי את המסקרה של החברה לראשונה לפני מספר ימים בודדים. לאחר מספר שכבות רב, רואים אפקט. עלייך למשוך את המוצר על הריסים כ3-4 פעמים ורק בפעם החמישית, עם מאמץ כלשהו, תראי כיצד הריסים מתארכות פלאים. גם עם אשליית ריסים ארוכים יותר, המוצר משום מה יוצר רושם כי כמות הריסים פחותה והרי אנו נשות העולם הגודל רוצות את הכל בעסקה אחת - גם אורך, גם כמות וגם איכות. לדעתי המאמץ בהתעסקות המוצר מיותר מאחר ויש מסקרות שהאפקט שלהן מהיר יותר ובולט יותר. מסקנה: אפשר לוותר.

5. High Brow.
כמה? 20$ איפה? חו"ל בלבד מה? היילייטר גבות
כמו שאתן יכולות לראות בתמונת הדוגמאות על ידי - הצבע שאמור לתת הבהרה קלה על עצם הגבה - בוהק ומרקמו מאט כך שתצטרכו ללבלנד [שאפו על התרגום, לא?] את המוצר כראוי.
photo source
תכליתו הרשמית על פי חברת בנפיט היא הגבהת קו הגבה אך שמעתי רבות על נשים המשתמשות במוצר זה למטרות אחרות כמו אייליינר [בתחתית העין הפנימית]  אשר יוצר אשלייה כי העין גדולה יותר. לסיכום: לא התרשמתי. אני לא נוטה להשתמש לעיתים תכופות במוצר בעיקר מאחר ויש לי הרגשה כי האפקט שקוף מדי, כלומר, ההבהרה של עצם הגבה בהירה מדי ובאופן כללי, איזור עצם הגבה הוא לא איזור אשר "מפריע" לי, או שאני מרגישה כי עליי להדגישו. גם כאשר ניסיתי להשתמש במוצר כאייליינר לחלק הפנימי של העין - הצבע היה בוהק מדי ונתן לי תחושה כי הוא גורם למראה חולה וחיוור [אני מניחה שהאפקט היה מוצלח יותר אם הייתי משתמשת בו כאייליינר במקרה שאיפרתי את העין בסגנון מעושן וכבד, ואז הניגוד היה יוצר תוצאה מעניינת].


 אז מה היה לנו? מוצרים רב תכליתיים שחלקים פוגעים במטרה וחלקם מפוספים לחלוטין. כפי שכבר הזכרתי קודם, המוצרים של בנפיט הם hit or miss. חלקם התגלו כמוצלחים מאוד [1,2] וחלקם בעלי מטרה ספציפית שפוספסה [3,5]. אני מניחה כי חלק מן המוצרים יכולים לשמש טוב יותר נשים מבוגרות. כמו למשל High Brow, אשר מגביה את איזור הגבה [5], מאחר ולנשים רבות ישנה עצם גבה רפויה/עפעפיים נפולים. אף על פי כן, איני מתכוונת להרפות את ידיי ובטח שלא את פרצופי. אני מצפה להתנסות עם מוצרים נוספים בעתיד [ שמתי את עיניי על עוד מספר מוצרים של בנפיט שבכוונתי לרכוש בעתיד] בתקווה שהם יפלו על קטגורית הhit. בנפיט הנה חברה מפתיעה בייעוד מוצריה המקורי, ואני ממשיכה לעקוב אחריה מקרוב.

מה החוויות שלכן עם בנפיט?

*את כל המוצרים, מלבד High Brow, ניתן להשיג ב-Asos.com, אתר אשר שולח לארץ את מוצריו עם משלוחה חינם! אתר אמין ואהוב במיוחד. בנוסף, חשוב להזכיר כי האתר הרשמי של בנפיט עצמה מציע גם הוא משלוח בין לאומי.

**גילוי נאות - כל המוצרים נרכשו בארה"ב, שם מחיר כל מוצר ומוצר זולים לפחות ב10 דולרים מאשר בAsos.

4 תגובות:

  1. הפריימר היה המוצר הראשון של בנפיט שניסיתי אי פעם, ובמקרה שלנו זו הייתה אהבה ממבט ראשון. רק מה? כפי שציינת, המוצר נגמר מהר מדי, וזה בעיקר כי המחיר שערורייתי ביחס לכמות הקטנה. די זנחתי אותו מאז לטובת פריירים שמחזירים תמורה קצת יותר טובה עבור ההשקעה.

    לשאר המוצרים שהזכרת אני פחות מתחברת, או שהם ספציפיים מדי מכדי להצדיק את קיומם או שהם לא מדברים אליי, מבחינתי הם סוג של גימיק.

    מה שכן, מאוד הייתי ממליצה לך לנסות את סמקי הקופסא של בנפיט שהם אמנם גדולים ותופסים הרבה מקום, אבל לחלוטין שווים את הטרחה. גם צלליות הקרם שלהן חביבות אם כי יש אלטרנטיבות טובות יותר בשוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר שגם את וגם מרינה כאן למטה השתמשתן במילה "גימיק". מה לא גימיק היום? מה זה גימיק מלכתחילה? אם היית מגדירה גימיק כניסיון לחדש, ליזום ולהיות מקורי - אז כן, אני מניחה שבנפיט היא חברה המאופיינת בגימיקים. הכל היום גימיק. שימי לב כיצד הסומק של פעם הוחלף היום באילומינייטרים נוזליים כמו של בנפיט או חברת NARS, ואם כל מה שהכרנו הוא סומק אבקתי אז הרי הכי מגניב היום לקנות סומק קרם כמו של MAC, Maybelline וכן הלאה. אם פעם רצינו ליפסטיק, היום אנחנו רוצים את ה lip butter gloss tint on a stick שגם נותן לחות וגם מסתובב וגם זוהר וגם לא יורד מהשפתיים וגם עושה קולות ואורות זוהרים. לסיכום - היום הכל זה "גימיק" כי הרעיון הוא לחדש, להוסיף, ליצור מה שהקודם לא עשה. ואנחנו מתות על זה :)

      מחק
  2. עכשיו כשאני קוראת אני יכולה להגיד שיש לי לא מעט מוצרים של בנפיט. חלק מוצלחים וחלק פחות כפי שאמרת. אני חושבת שכדי להימנע מגימיקים ואכזבות צריך פשוט לשבת ולעשות שיעורי בית לפני הרכישות...

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה, אף פעם לא הייתי טובה בשיעורי בית :) מעבר לכך, אני חושבת שהחוכמה לעיתים היא לא רק לדעת ולהמליץ על הטוב ביותר שבשוק אלא גם ללמוד ממה להימנע בעתיד. לא מתחרטת על כך שקניתי את האכזבות אשר ציינתי הנ"ל.

      מחק