22.2.2012

גלוסיבוקס - פברואר 2012


גם אני כמו רבות מכן קיבלתי השבוע את קופסאת פברואר של חברת GlossyBox החדשה. גם אני, כמו רבות מכן, התאכזבתי. לא ארחיב על המותגים המאכזבים [לייפ] לעומת אלו שקיבלו מותגים יוקרתיים יותר [גרלן]. לא ארחיב על השינוי ברגע אחרון של שיטת המשלוח ולא אסקור לעומק כל מוצר ומוצר. רבות אחרות פירטו על כך היטב ואיני מרגישה צורך לסקור לעומק את מה שנסקר באופן מעולה על ידי אחרות. מה שכן, אשתף עמכן מספר אנקדוטות שהיה חשוב לי לכתוב לגלוסיבוקס עצמם.

הרגשתי צורך להביע את עצמי [במתינות רבה] מול החברה והבוקר שלחתי להם את המייל הבא:
חברת גלוסיבוקס היקרה,
יש לי צורך לכתוב לכם. אני רוצה לפתוח בתודה. אני רואה כיצד אתם מוצפים באינספור טענות ונדנודים ברחבי הרשת. אני חושבת שצריך לעשות רגע פאוזה ולהודות לכם על עך שהבאתם לראשונה את הקונספט לארץ כשעד כה יכולנו רק להזיל ריר על כך מחו"ל. זהו לא ברור מאליו.

ארצה להמשיך עם שתי הצעות:
  • משלוח חינם
אתם ודאי מכירים את המוצר המוביל של ארה"ב בקרב הקטגוריה שלכם:
BIRCHBOX. הם מציעים משלוח חינם ואין ספק שזו אטרקציה וימשוך נשים נוספות להירשם לשירות שלכם מאחר וכרגע עוד אין לכם מוניטין לשמכם [לעת עתה!] כדי למכור את הקופסא על "בליינד", מה שנקרא. כך שאתם כן צריכים לתת ללקוח קצת יותר טיזרים.
  • מוצרים
אני לא בטוחה אך משוכנעת כי אני כן מייצגת מספר רב של נשים באומרי - אין עניין גדול במוצרים ישראליים. יכול להיות שיערפו את ראשי על כך אבל בהחלט - אף אחת לא מעוניינת בצללית של לייפ על פני פריימר של גרלן. אין לי שום עניין בלקבל מוצרים לא של לייפ, לא של קיירליין, לא של סופט טוצ' ואחרים כמוהם. אלו מוצרים זולים ונוחים לכל כיס מתחת לכל בית ובית. לא הייתי מחשיבה אותם כפינוק. נסו להביא מוצרים שאינם אפילו זמינים בארץ. זה יגרום למותג שלכם להיות אקסקלוסיבי, מיוחד במינו וללא מתחרים, אפילו לא סופר פארם ולא אפריל! רק כנסו לפורומים של תפוז וראו כמה אנו חושקות במותגים רבים שאינם זמינים בארץ! china glaze, deborah lippmann, covergirl, stila, urban decay, nars, benefit, philosophy, burts bees, הרשימה אינסופית!

לסיום, ארצה להגיד כי אני מחכה בקוצר רוח לקופסא של מרץ ומקווה כי אהיה מרוצה יותר מזו של פברואר.

בהצלחה רבה!
יעל
גילוי נאות: לא למדתי ניהול ולא שיווק. מה שכן - אני קניינית ותיקה ויודעת היטב מה מוצע בחו"ל לעומת מה שמוצע בארץ. רק בגלל שאנו הישראליות לא חשופות לאותו מבחר מטורף ומשגע שקיים בחו"ל, לא אומר כי עלינו להנהן ולחייך בשקט ברגע שזורקים לנו עצם. מגיע לנו את הטוב ביותר. מה הוא הטוב ביותר?

מבחר מוצרים איכותי ומגוון המלווה בשירות ללא רבב!

לגלוסיבוקס יש מקום (המון מקום, מרחבים אינסופיים אם תרצו) להשתפר. אך כמו שהזכרתי באימייל - עלינו גם לשמוח על יוזמה חדשה זו בארץ. ומצד שני [שלישי? רביעי?] איננו צריכות לטפוח על שכמם של גלוסיבוקס עבור מאמץ. השאיפה היא לטפוח על השכם עבור סיפוק צרכים וציפיות, שעליהם אני מאמינה הם עובדים קשה כדי לשפר.

בנתיים אחכה לקופסא של מרץ בתקווה שגלוסיבוקס ישדרגו את עצמם עקב הטענות והצעות הרבות שהתקבלו בעקבות קופסאת פברואר. אני בעד הזדמנויות שניות. וביני לבינכן, אני גם מחכה בקוצר רוח לראות איך חברה נוספת, ShineBox, תביא אותה בהפוכה ברגע שתשיק את עצמה לאוויר באופן רשמי. אם הח'ברה שם חכמים, הם מתעקבים בהשקת המוצר מאחר והם מתבוננים מהצד ולומדים מכל הטעויות של גלוסיבוקס וכיצד לא לחזור עליהן.

בכדי לסיים עם טעם מתוק - נסו למצוא שימושים מקוריים לקופסאות של גלוסיבוקס. בואו נודה. התוכן פחות מלהיב אבל הקופסאות מקסימות! :) אני, אישית, עושה כמו הבחורה החביבה הזו

3 תגובות:

  1. אני יכולה להגיד לך למה לא יהיו בגלוסי הישראלית מוצרים שנמכרים רק בחול - זה מצריך להפוך לייבואן ולעבור בדיקות של משרד הבריאות. כנראה שהם לא רוצים להתעסק עם זה...
    אני בעד לתת צ'אנסים אבל כשהם אפילו לא אומרים שהם מנסים להקשיב ללקוחות ומשנים משהו אני מוותרת על ה"תענוג"

    השבמחק
    תשובות
    1. a girl can only hope :)
      צ'אנס נוסף לחודש מרץ ואז נראה. תולה את תקוותי על shinebox.co.il .....

      מחק